A ZöldHíd BIGG közleménye
Tisztelt Településvezető!
Tájékoztatjuk, hogy a Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. ellátási területén 2020. június 1. napjával folytatja annak ellenőrzését, hogy a lakosok gyűjtőedényeiken elhelyezték-e a szükséges matricát, amellyel jogosultságukat igazolják a szolgáltatás igénybevételére. Ennek hiányában az azonosítatlan edények tulajdonosait kollégáink piros színű matrica felragasztásával figyelmeztetik, felhívva a figyelmet a matrica pótlására, felhelyezésére. Amennyiben a lakos nem kapott matricát, de jogosult lenne arra, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal!
Kérjük Önöket, hogy segítsék a Zöld Híd B.I.G.G. Nonprofit Kft. munkáját azzal, hogy az ellenőrzéssel kapcsolatos információkat a megszokott fórumokon, az önkormányzat kommunikációs csatornáin keresztül közzéteszik, az ügyfeleket ezúton is tájékoztatva.
Egyúttal arról is tájékoztatjuk, hogy honlapunkon június 1.-jével frissítjük a gyűjtési rendet, melyben augusztus végéig szerepeltetjük a házhoz menő zöld gyűjtésben részesülő települések gyűjtési naptáraiban az előre ütemezett zöld gyűjtési napokat.
A járványügyi helyzet enyhülésével, ismételten biztosítjuk a lakosság részére a lomtalanítási igények leadásának lehetőségét. A lakosok csak a településükre vonatkozó, előre meghatározott időszakon belül adhatják le az igényeket Társaságunk felé, melyet ettől az évtől mobilbarát rendszeren keresztül is megtehetnek az online igénybejelentő felületen.
Fenti tájékoztatásunkról honlapunkon olvashatnak bővebben!
Amennyiben kérdésük merül fel, a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen keresztül vegyék fel a kapcsolatot társaságunkkal.
Tisztelettel,
Hajnal Zsolt András
ügyvezető
Zöld Híd B.I.G.G. Környezetvédelmi és Hulladékgazdálkodási Nonprofit Kft. 2100 Gödöllő, Dózsa György út 69.
www.zoldhid.hu
Hivatali ügyfélfogadás
Tisztelt Lakosság!
A Nézsai Közös Önkormányzati Hivatal illetékességi területén működő hivatali helyiségekben a COVID-19 járvány tovább terjedésének megelőzése érdekében a
SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁS HATÁROZATLAN IDEIG SZÜNETEL
Az ügyintézésre telefonon, elektronikusan (e-mail, ügyfélkapu) van lehetőség az alábbi elérhetőségeken:
Nézsa Községi Önkormányzat:
- 06-35-380-101
- 06-35-530-040
- 06-35-530-041
- Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Legénd Község Önkormányzat
- Kizárólag hétfői-szerdai- és pénteki napokon 8:00 órától 12:00 óráig
- 06-35-530-014
- Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Alsópetény Község Önkormányzat
- Kizárólag hétfői-szerdai- és pénteki napokon 8:00 órától 12:00 óráig
- 06-35-380-061
- 06-35-530-018
- 06-35-530-019
- Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
A leadni kívánt kérelmeket a Polgármesteri Hivatal előterében lévő ládában elhelyezni szíveskedjenek.
Tájékoztatjuk a T. Lakosságot, hogy KIVÉTELESEN INDOKOLT ESETBEN (anyakönyvi, hagyatéki ügyek) SZEMÉLYES ÜGYFÉLFOGADÁSRA lehetőséget biztosít az önkormányzat, abban az esetben, ha az ügyfél ELŐZETESEN, TELEFONON IDŐPONTOT EGYEZTETETT AZ ÉRINTETT ÜGYINTÉZŐVEL.
Kérjük a T. lakosságot fentiek tudomásulvételére, illetve betartására mindannyiunk biztonsága érdekében!
Szíves megértésükben és együttműködésükben bízva:
Dr. Görögh-Hajnis Johanna s.k.
jegyző
Elektronikus Fizetési Szolgáltatás tájékoztató
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) elnevezésű projekt fejlesztéseinek köszönhetően már az Önök számára is elérhető az adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségek online lekérdezése és befizetése.
A https://e-onkormanyzat.gov.hu oldalra kattintva az ügyfél a kiválasztott önkormányzathoz tartozó adó-, díj- és illetékfizetési kötelezettségét (pl. gépjárműadó, kommunális adó, telekadó, építményadó) elektronikus úton teljesítheti, az interneten keresztüli bankkártyás fizetés segítségével. Az Elektronikus Fizetési szolgáltatás igénybevételéhez KAÜ bejelentkezés (pl. ügyfélkapus azonosító) szükséges, és egy tranzakcióval akár több adószámlán fennálló tartozás is befizethető.
Tájékoztatjuk továbbá Önöket, hogy a sikeres fizetéseket követően a bankok által küldött visszaigazoló SMS tartalmára nincs ráhatásunk. Az SMS-ben esetlegesen előforduló Budapest városnév a Magyar Államkincstár székhelyére utal, nem a kedvezményezett önkormányzatra.
https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap